mandag 9. juni 2014

Det har vært stille her på bloggen en stund...
Det har vært andre ting å tenke på, og det har vært tunge dager...
Nå som det ble sommer og godt vær, skulle alt liksom vært bare fint...det blir ikke alltid slik...

Da er det fint å bruke naturen, som en slags terapi...
Her på heimplassen min, er det flott turterreng, med topper hvor en kan se milevidt utover...

Mange fiskevann hvor en kan søke fiskelykken...
Eller sitte ned som her og bare nyte utsikten..duftene og fuglesangen.
Den tomme benken ble et sterkt bilde denne gangen..

Fra dette utsiktpunktet ser en utover havet med holmer og skjær.
Og på den vindutsatte toppen, bærer trærne preg av et hardt liv.. som gir mange rare former.

 Dette treet har vel vokst i sirkel kan man si:)

Jeg liker så godt slike gråslitte gamle hus...
Vakkert og vemodig på samme tid.

Disse konglene lå på turstien (fint formet til et hjerte av en annen turgåer)

Hjertet går til pappa som tidlig lærte oss søsken å bli glad i og ta vare på naturen.





10 kommentarer:

Malys krok sa...

Jeg ble så lei meg når jeg leser at du har tunge dager, Livet er ikke alltid så lett, og selv om jeg ikke vet hva du har å tenke på så er du i mine tanker og bønner.
Må også si at jeg likte bildene dine her. Det du har fanget med kamera er fanatisk flott! Enig med deg i beskrivelse over gamle hus. Du ser det i naturen andre kanskje bare går forbi, som krokete trær og konglehjerter.
Ja det er fint å gå slik og "samle krefter" og godt å koble av i naturens skjønnhet. Håper dagene dine blir lettere og du igjen får glede deg over livet. Varm klem fra Margit.

Janne i Fagerlia sa...

Livet går dessverre ikke på skinner til enhver tid. Tiden byr på både opp og nedturer. Håper det går rette veien for deg igjen. Fine bilder du viser oss......

helle sa...

Dine billeder er fyldt med melankoli og man mærker din sorg.
Jeg føler med dig og håber der bliver gode stunder for dig igen, fine blogven.

Varmt kram
Helle:-

Marianne Dragon Waagan sa...

Skjønne bilder med en litt tristhet over seg - ikke alltid like lett når tunge stunder melder seg. Håper ting blir lettere etter hvert og at de gode og lyse stundene innhenter deg igjen:)

Mange gode klemmer til deg.
Marianne

~ Bothild sa...

Fine bilder du har lagt ut!! Hva er de fine, hvite blomstene? Ønsker deg en fin sommer :)

Posttausa sa...

Så leit at du har hatt slike tunge dagar.... Men du har funne den beste medisin - naturen. Ingenting er bedre enn å vandre i naturen når livet kjennest tungt. Å ta eit skikkelig magadrag med frisk naturluft gjer såå godt, då kjenner ein at ein lever!
Håper dagane dine blir lettare etterkvart. Fine og vemodige bilde.
Sender deg ein varm klem.

Eli Johannessen sa...

Hei! Fant deg her gjennom Instagram, la meg som følger straks da jeg følte så mye av meg selv i dine bilder. Jeg har jo Hagebloggen trivelitravel men er visst mer på Instagram nå i travle juni! Vi 'sees' kanskje mer der? Ha det godt iallefall. Med vennlig hilsen Eli.

Marianne's lille rom sa...

Nydelig, melankolsk innlegg.
jeg vet jo ikke hva du sliter med for tiden, en sender deg gode tanker og klemmer. Håper du får bedre dager fremover.
Klem, Marianne.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

lenge siden jeg har vært innom.
Fine bilder du deler.
Ser du har mistet ett kjært familiemedlem
da blir det tunge og triste dager.
Blir nok mange opp og nedturer.
men lettere etter hvert ..
Men livet må gå sin gang uansett.
Ønsker deg gode fine dager
og nyt sommeren så godt du kan.